|
Каталог статей
Стан фізичного виховання
Фізичному вихованню в школі №22 приділяється належна увага. Школа має два спортивних зали – ігровий та гімнастичний, які мають нестандартне обладнання. На подвір’ї в школі працює цілий спортивний комплекс: три гандбольних поля, два баскетбольних, волейбольне. А в 2004 році був збудований спортивний майданчик зі штучним покриттям, де діти можуть грати у футбол, баскетбол, волейбол, великий теніс. Уроки фізичної культури і заняття спортивних секцій ведуть кваліфіковані педагоги, до занять гуртків залучаються спеціалісти спортивних секцій. У школі систематично проводяться фізкультурно-оздоровчі, спортивно масові заходи, працюють гуртки і спортивні секції з баскетболу (дівчата та хлопці), футболу, настільного тенісу та стрільбі, проводяться спортивні вечори, спортивні свята. У позаурочний час діти займаються у міських секціях: гімнастикою, легкою атлетикою, шахами, плаванням, водним поло, волейболом, важкою атлетикою, боксом, настільним та великим тенісом. Учні школи систематично беруть участь у міських та обласних змаганнях, де займають призові місця. Якщо провести хронологію виступів учнів у міських змаганнях за останні три роки, то маємо таку картину:
Усього у спортивних секціях школи та міста займається 28% учнів. Велика увага приділяється роботі з учнями 1-4 класів, адже це майбутнє держави. Три уроки фізичної культури на тиждень, з учнями працюють професійні учителі фізкультури. Проводяться змагання з "Веселих стартів", спортивні свята "Тато, мама, я – спортивна сім’я". У вересні та травні проводяться спортивно-туристичні походи з залученням батьків. Щороку проводиться спартакіада, яка надає можливість учням продемонструвати в різних змаганнях та конкурсах свої спортивні здібності, досягнення, таланти. Складання державних тестів дає учням можливість продемонструвати всебічний розвиток, а вчителям продемонструвати методи своєї праці.
У 2006-07 році високий рівень не відзначали у зв’язку, з тим що діти складали плавання. Урочна та позаурочна робота з фізичного виховання учнів відбувається у відповідності з правилами та нормами технічної безпеки. Усе це сприяє гармонійному розвитку підростаючого покоління, розвитку його нахилів та творчих здібностей.
Навчальний заклад – це не тільки уроки, але і довгоочікувана перерва. 10-15 хвилин рухової активності дітей на перерви підвищує їхню працездатність і дає нові сили на наступний урок. У школі широко застосовуються фізкультхвилинки, фізкультпаузи, веселі перерви, спортивні години в групах продовженого дня.
За здоров’ям дітей у школі стежать лікар та медична сестра. Щороку проводяться медичні огляди, щеплення. Повноцінному розвитку організму сприяє організоване в навчальному закладі гаряче харчування. Розробка ефективних заходів щодо укріплення здоров’я дітей та підлітків має велике значення для сучасного навчального закладу, тому що здоров’я є найдорожчою цінністю людини.
Висновки: Стан фізичного виховання учнів є постійною турботою керівників школи. Створені умови для збереження здоров’я учнів відповідають можливостям закладу освіти. У школі створені умови для проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів.
Тенденції позитивні: Продовження традицій, які значний виховний потенціал та позитивно впливають на розвиток мотивації учнів щодо здорового способу життя. Зростання кількості учнів, що займаються в спортивних секціях школи та міста.
Тенденції негативні: Є тим, що учні захоплюються грою в мережі комп’ютерних клубів, вони почали менш рухатися, не приділяють уваги спорту, не ведуть активний спосіб життя, що впливає на стан здоров’я дітей.
Проблема: Зростання кількості дітей, що мають хронічні захворювання. Диспансерна група зросла до 543 чоловік – це 66,1%
Шляхи вирішення проблеми: Якомога більше залучення дітей до систематичних занять фізичною культурою та спортом. Створення загальнодержавної програми, спрямованої на збереження, та корекції здоров’я дітей та підлітків.
|
Категория: Мои статьи. | Добавил: Enio (14.03.2010)
| Автор: Enio E
|
Просмотров: 3172
| Рейтинг: 2.5/2 |
|
|