Рівень навчальних досягнень учнів за результатами річного (семестрового) оцінювання.
2004-2005
2005-2006
2006-2007
1-х
88
85
86
2-х
88
87
88
3-х
76
78
80
4-х
74
75
76
5-х
58
57
60
6-х
48
48
50
7-х
51
50
52
8-х
54
54
51
9-х
48
51
50
10-х
38
42
46
11-х
62
61
64
У середньому за
вищезазначені роки якість навчальних досягнень учнів становила:
2004-2005
2005-2006
2006-2007
52
57
58
Середній річний якісний
рівень – 65 %. Ця інформація свідчить про найбільш результативну роботу
педколективу в початковій ланці і, як завжди, підвищує якість навчання в
старшій школі.
По класам
кількісні показники якості складають:
1 кл.
---
6 кл.
42%
2 кл.
80%
7 кл.
40%
3 кл.
74%
8 кл.
38%
4 кл.
22%
9 кл.
42%
5 кл.
54%
10 кл.
48%
11 кл.
49%
Слід відзначити
достатньо вагомі показники результатів навчальних досягнень учнів школи, що навчаються
на середньому рівні:
2 кл.
20%
7 кл.
58%
3 кл.
26%
8 кл.
60%
4 кл.
22%
9 кл.
40%
5 кл.
45%
10 кл.
40%
6 кл.
56%
11 кл.
51%
Таким чином,
показник результативності навчального процесу складає 95%.
Висновки
Рівень навчальних досягнень учнів за результатами річного оцінювання
згідно з Орієнтовними критеріями оцінювання діяльності ЗНЗ в цілому по школі
відповідає високому рівню освітньої діяльності.
Тенденції
Позитивні: Підвищення
рівня навчальних досягнень учнів у випускних класах.
Негативні: Зниження
мотивації навчання в учнів 6-8 класів.
Шляхи вирішення проблеми
1. Посилити
корекційну роботу з учнями.
2. Ширше
використовувати особисто-орієнтований підхід в навчально-виховному процесі.