|
Каталог статей
Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників.
Методична робота в школі організована згідно з наказами УО та наказами школи.
Зміст визначається інструктивно-методичними рекомендаціями, які надає МОН України, змістом річного плану роботи школи за проблемою, над якою працює педагогічний колектив, та задачами, які він вирішує.
Згідно з концепцією методичної роботи виділено:
колективні форми роботи;
групові;
індивідуальні;
Проблемою школи були визначені колективні форми роботи:
педагогічні ради;
науково-теоретичні конференції;
дні співпраці з батьками;
У практику роботи школи впроваджено інноваційні форми проведення педагогічних рад. Мета інноваційних форм – удосконалення теоретичного рівня підготовки колективу вчителів шляхом активних форм роботи. Підготовка до педнарад носить досить серйозний характер: створюється творчі групи, що підготовлюють проекти, відзначають переваги і недоліки впровадження інноваційних технологій, усі члени колективу готові були виступити у ролі експертів (педнарада «Ефективність та дієвість інноваційних технологій, їх вплив на рівень розвитку учнів»). Питання, які розглядаються на науково-практичних конференціях, не менш актуальні, бо в їх роботі завжди приймає участь доктор педагогічних наук, професор Гавріш Н.В. Було доведено, що впровадження інтерактивних методик потребує високого рівня підготовки, як учнів так і учителя. Колектив вчителі під керівництвом Гавріш Н.В. опрацьовував новий метод «Карту розумової діяльності і місце використання інноваційних технологій в системі уроків». У школі поглиблюється співпраця з вузами. На базі КЕГІ проводяться науково-практичні конференції з залученням професорсько-викладацького складу кафедри психології, склалася багаторічна співпраця з викладачами кафедр фізики і хімії академії міста (ДДМА), з кафедрою хімії та біології Донецького національного університету. У центрі уваги групових форм роботи – моніторингові дослідження, презентації роботи кафедр, предметні тижні, питання адаптації п’ятикласників до основної школи та психологічний супровід, використання проектних методик. Адміністрація школи щорічно приділяє велику увагу індивідуальній роботі з кадрами: проводяться консультації для тієї категорії учителів, які потребують та епізодичного контролю. Значна увага приділяється самоосвітній діяльності, створювалися умови для реалізації учителів, як майстрів, професіоналів. Щорічна атестація учителів свідчить, що їхня майстерність постійно зростає – творчі роботи вчителів, що атестуються, готуються сумлінно, включають у себе власний досвід, розробки уроків свідчать про глибоке осмислення проблеми. Уже тричі проходила громадська атестація учителів: «Я – жінка», «Дві зірки – дві дороги», «Невідоме про відомих», у цьому році була проведена атестація з використанням комп’ютерних презентацій, які наочно демонстрували, досягнення кожного з вчителів, що атестувались. Методична робота в багатьох учителів переросла у науково-методичну. Учителем права Михальовою С.В. розроблено завдання для тематичного та проміжного оцінювання учбових досягнень учнів для профільних 10-11 класів за програмою під редакцією Ускової. Ці матеріали опубліковано у журналі «Історія. Правознавство». Учитель хімії Рудика В.В. має публікації в журналі «Хімія» на тему «Практика профільного хіміко-біологічного класу», «Нікотин – ворог здоров’я», учитель початкових класів Медвєдєва Л.О. розробила тестові завдання для перевірки аудіативних умінь учнів 1-4 класів за творами Сухомлинського В.О., створена «Абетка» по творам Сухомлинського. Директором школи Крупченко М.М. розроблено і опубліковано методички з фізики «Рух заряджених частинок в електричному полі», «Газові закони» (графічні рішення задач). Учителі школи – керівники міських творчих груп з проектної методики, комплексного лінгвістичного аналізу тексту, хімії. На базі школи працюють міжшкільні факультативи з права, інформатики, керівники – вчителя школи.
Источник: http://22school.at.ua/publ/1-1-0-2 |
Категория: Inovation | Добавил: Enio (14.03.2010)
| Автор: Enio E
|
Просмотров: 2133
| Рейтинг: 4.0/1 |
|
|